Friday 20 April 2012

van sakke en dinge...........

Ek is MAL oor 'n mooi sak .........enige sak.

Handsakkie ................ Grimering-sakkie .................. Inkopie-sakkie...............Aand-sakkie .................maar gewoonlik is dit eerste plat-sakkie!

Handsakke en ander mooi sakke kan mens 'n klein (of groot) fortuin uit die sak jaag.

Ek het iets baie oulik op die internet gesien en besluit om dit op die proef te stel. Hier is die resultaat:


Dit is met 'n gewone plekmatjie gemaak.  Hekel 'n bokant, 'n valletjie, en sit handvatsels aan. Die handvatsels is twee dun serpies met krale omgedraai.  Nou kan jy sommer vinnig 'n handsakkie aanmekaarslaan vir 'n geleentheid ......EN in enige kleur wat jy benodig.

My vorige projek was ook 'n eerste probeerslag. Ryk juweelkleure bly maar my gunsteling.  Meng daardie 'duur' kleure met 'n paar fluweel afval lappies en 'n paar krale, en voila!


Dan is daar nog altyd die ander passie - gemeng met die sakke ........hekel!

Hierdie sakkie is sommer in die motor op pad Kaap toe van 'n kombers se afval wol gehekel.  My twee kleindogters is mal oor hulle sakkie en dis heeldag oor hulle skouers.

EN........die hippie goed is nou weer so in die mode .......dis so reg in my kraal!


Sien.......al is mens platsak, kan jy nog steeds 'n plan maak om 'n sak van een of ander aard vir een of ander geleentheid te hê.

Hoe sê hulle (wie hulle ookal mag wees)?  Pennyless brings out creativeness!

Werk goed vir my. Wie wil nou in elk geval dieselfde goed hê wat almal het?

Cheers



No comments:

Post a Comment