Wednesday 28 March 2012

These boots are made for walking ........deel 1

Uiteindelik kom ek by my ander 'boot' uit! Ek sukkel nog om te herstel van die baie ver ry in so 'n kort rukkie .........

Soos ek belowe het - al die stappe wat ek gevolg het om hierdie 'boots' te hekel.

Ek het lekker warm pantoffels by PEP gekoop. (Hulle het die mooiste pantoffels, mens weet nie watter om te kies nie). Maar vir hierdie projek hoef hulle nie na iets te lyk nie, hulle moet net lekker sit en snoesig wees.

Ek het ook 'n paar gekies met 'n lekker sool, want ek wil dit nie net vir pantoffels dra nie. Wil sommer die wolwinkel daarmee besoek en dalk gaan 'groceries' ook koop...... vir die dae wat ek nie fyntjies en 'opgedress' wil wees nie, bygesê...... :)


Dit is dalk bietjie moeilik om die swart wol op die swart pantoffel te sien, want ek wou nie dat 'n ander kleur pantoffel deur die wol loer nie.

1.  Hekel 'n lang ketting wat om die pantoffel pas - van agter in die middel, al om die rand van die sool, tot weer agter in die middel.  Ek het 84 steke gebruik, maar dit gaan afhang van die grootte EN die soort pantoffel. Meet dit maar soos jy kettings maak.

Hekel dan een tc in elke ketting. (Die hele pantoffel is met tc's gehekel, behalwe waar anders genoem)


2.  Werk nou die band aan die pantoffel vas. Werk net aan die onderkant vas, by die sool. Anders gaan jy sukkel om later daar te hekel.


3.  Hekel 'n ronde motief in die patroon van jou keuse.  NB!!! Vir die motief is SLEGS sc's gebruik omdat dit andersins te groot sal wees. Weereens gaan dit afhang van die grootte van jou pantoffel, maar ek het 3 rye sc's gemaak.



4.  Werk nou hierdie ronde motief aan die vasgewerkte, gehekelde strook vas - voor op die voet.



Dit is waarvoor ek vandag tyd het.  Ek moet nou gaan 'groceries' koop, ander is hier vanaand net wol in hierdie huis, en ek glo nie Frans en Jaco gaan beindruk met my wees nie...heheheh.

Vra asseblief enige tyd as daar iets is wat onduidelik is.

Lekker 'shop' vir pantoffels, en ..... lekker hekel!

Cheers.

No comments:

Post a Comment